هرشب تنهایی

روزی ازم پرسیدی بزرگترین آرزوت چیست ؟ گفتم بر آورده شدن آرزوی تو ! ولی ندانستم آرزوی تو جدایی از من است . . .

روزگاری من و تو عاشق هم بودیم

در شبی مهتابی تو برایم خواندی: نازنینم،عشقم، تکیه کن

بر دستام و دگر هیچ مخور غم بی تکیه گهی که منم تکیه گهت

و بدان ای گل من که پناهت مردی است که مثال کوه است

و چه اسان من خام باورت می کردم و نمی دانستم تکیه کردن بر عشق تکیه بر قامت سست باد است

بعد از رفتنت.. . من موهایم را از ته تراشیدم تا عطر انگشتانت مرا دیوانه تر نکند......

چـقـدر سـرد اسـت وقـتـی مـی خـوآهـمـت و نـیستـی...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 25 شهريور 1392ساعت 23:45 توسط KIMIYA|


مطالب پيشين
» <-PostTitle->
Design By : Ghaleb-Fa